Nieuwe Patiënt

Nieuwe cliënten n nodigen wij u uit voor een intake gesprek en eerste controle door de tandarts . Om direct een goed overzicht te hebben van de huidige situatie van uw gebit zal er een overzichtsfoto (OPG) gemaakt worden. Alleen wanneer uw vorige tandarts maximaal één jaar voor u bij ons komt een overzichtsfoto heeft gemaakt, zal er niet standaard een foto worden gemaakt. Deze foto(s) ontvangen wij dan graag digitaal, vóór uw eerste afspraak.

Inschrijven kan online. Zodra wij uw gegevens ontvangen hebben nemen wij telefonisch contact met u op voor het maken van een eerste afspraak.

Om goed voor uw gebit te kunnen zorgen, hanteren wij onderstaande huisregels:

De patiënt komt minimaal één maal per jaar voor controle bij de tandarts.

De patiënt volgt het advies van de behandelaar zoveel mogelijk op.

Voor spoedafspraken vragen wij de patiënt vóór 12.00 uur te bellen. Alleen dan kunnen wij er voor zorgen dat deze dezelfde dag nog wordt gezien.
Belt u later, dan zullen wij ons best doen u te helpen, maar kunnen wij dit niet garanderen.

De patiënt is verantwoordelijk voor het controleren van de voorwaarden/dekking van zijn zorgverzekering.

De patiënt is verantwoordelijk voor het betalen van de nota.

De ouders/verzorgers van minderjarige patiënten, dienen hun kinderen zoveel mogelijk te begeleiden tijdens een afspraak.

De afspraak email en/of sms is een service. Door een technische storing, foutief of gewijzigd emailadres/ telefoonnummer, kan het voorkomen dat er geen herinnering wordt verstuurd.
De patiënt blijft altijd zelf verantwoordelijk voor het nakomen van afspraken.

Afspraken kunnen maximaal 48 uur van te voren worden gewijzigd, dan wel worden geannuleerd.
Dit kan per telefoon of via een email bericht.

Niet nagekomen afspraken worden in rekening gebracht:
1e keer = 0 euro
2e en 3e keer = 5 euro per 5 minuten ingeplande behandeltijd
4e keer = cliënt wordt uitgeschreven
Bij verbale en non-verbale agressie, diefstal of vernieling, behouden wij ons het recht voor de patiënt uit te schrijven.
Zorgverlenen kan betekenen dat de behandeling wel eens langer duurt dan gepland. Helaas kan het hierdoor wel eens gebeuren dat er uitloop ontstaat.
Wij zullen de voor u gereserveerde tijd altijd benutten.
De uitloop tijd is op geen enkele manier te verhalen bij de behandelaar of praktijk.
Goede zorg is het wachten waard!