Over ons

Confidental Tandartsen op IJburg biedt complete tandheelkundige zorg voor patiënten van alle leeftijden. Wij streven ernaar om samen met u te zorgen voor een leven lang een gezond en mooi gebit. U wordt bij ons met zorg en respect behandeld. Naast reguliere tandheelkundige zorg, kunt u bij ons terecht voor mondhygiëne, parodontologie, endodontologie, implantologie, esthetische tandheelkunde (facings en bleken), orthodontie en kindertandheelkunde. Ook kunt u bij ons terecht voor cosmetische gezichtsbehandelingen met behulp van Restylane® en Azzalure (botuline toxine). Meer informatie hierover vind u onder behandelingen.

Om goed voor uw gebit te kunnen zorgen, hanteren wij onderstaande huisregels:

De patiënt komt minimaal één maal per jaar voor controle bij de tandarts.
De patiënt volgt het advies van de behandelaar zoveel mogelijk op.
Voor spoedafspraken vragen wij de patiënt vóór 12.00 uur te bellen. Alleen dan kunnen wij er voor zorgen dat deze dezelfde dag nog wordt gezien.
Belt u later, dan zullen wij ons best doen u te helpen, maar kunnen wij dit niet garanderen.
De patiënt is verantwoordelijk voor het controleren van de voorwaarden/dekking van zijn zorgverzekering.
De patiënt is verantwoordelijk voor het betalen van de nota.
De ouders/verzorgers van minderjarige patiënten, dienen hun kinderen zoveel mogelijk te begeleiden tijdens een afspraak.
De afspraak email en/of sms is een service. Door een technische storing, foutief of gewijzigd emailadres/ telefoonnummer, kan het voorkomen dat er geen herinnering wordt verstuurd.
De patiënt blijft altijd zelf verantwoordelijk voor het nakomen van afspraken.
Afspraken kunnen maximaal 48 uur van te voren worden gewijzigd, dan wel worden geannuleerd.
Dit kan per telefoon of via een emailbericht.

Niet nagekomen afspraken worden in rekening gebracht:
1e keer = 0 euro
2e en 3e keer = 5 euro per 5 minuten ingeplande behandeltijd
4e keer = cliënt wordt uitgeschreven

Bij verbale en non-verbale agressie, diefstal of vernieling, behouden wij ons het recht voor de patiënt uit te schrijven.
Zorgverlenen kan betekenen dat de behandeling wel eens langer duurt dan gepland. Helaas kan het hierdoor wel eens gebeuren dat er uitloop ontstaat.
Wij zullen de voor u gereserveerde tijd altijd benutten.
De uitloop tijd is op geen enkele manier te verhalen bij de behandelaar of praktijk.
Goede zorg is het wachten waard!

De meeste patiënten zijn tevreden over hun tandarts en de behandeling die zij hebben ondergaan. Tóch kan het wel eens gebeuren dat u vindt dat u onjuist bent geïnformeerd of behandeld. Het is belangrijk dat u dit met uw tandarts bespreekt. Dit kan vaak verhelderend werken. U kunt uw ongenoegen kenbaar maken en uw tandarts krijgt zo de mogelijkheid om het hoe en waarom van de behandeling uit te leggen. Meestal is dit voldoende en wordt er een oplossing gevonden. Mocht u er met uw tandarts hierna toch niet uitkomen, dan kunt u zich tot het ANT wenden (www.ant-tandarten.nl/patienten) door een email te sturen naar klachtbehandeling@ant-tandartsen.nl

Met vriendelijke groet,

het Confidental team